سامسونگ احتمالاً با همکاری استودیوهای بزرگ، برای گلکسی زد فولد بازی انحصاری می‌سازد

سامسونگ درحال‌حاضر تمرکز خود را روی افزایش فروش سری گلکسی زد گذاشته است و به‌نظر می‌رسد که می‌خواهد در همین راستا بازی‌های اختصاصی برای سری فولد تولید کند. گزارشی تازه ادعا می‌کند که غول کره جنوبی با شرکت‌های بزرگی نظیر اپیک گیمز و کرافتون وارد همکاری شده است تا برای این گوشی‌های تاشو بازی بسازد.

 

به گزارش نشریه Hankyung، سامسونگ ظاهراً با چندین شرکت بین‌المللی همکاری می‌کند تا برای گوشی‌های گلکسی زد فولد بازی‌های انحصاری بسازد. این اقدام احتمالاً به‌منظور افزایش فروش گوشی‌های تاشو و ایجاد تمایز میان محصولات گلکسی و دیگر گوشی‌های تاشو از برندهایی نظیر شیائومی، آنر و اوپو صورت می‌گیرد.

سامسونگ برای تولید بازی احتمالاً با چه شرکت‌هایی همکاری می‌کند؟
ظاهراً واحد تحقیقات سامسونگ کارگروه‌های گیمینگی را در چین، کره جنوبی، بریتانیا و اوکراین شکل داده است تا با کمک استودیوهای بازی‌سازی برای گلکسی زد فولد و فلیپ محتواهای اختصاصی تولید کنند. طبق این گزارش، شرکت‌هایی نظیر اپیک گیمز، کاکائو گیمز، کرافتون، NCSoft، نکسون، Pearl، اسمایل‌گیت و Abyss قرار است روی بازی‌های جدید و بهینه‌سازی بازی‌های موجود کار کنند.

گلکسی زد فولد
این بازی‌ها می‌توانند کنترل‌ها و نقشه را روی نیمی از صفحه و بخش گیم‌پلی را روی نیمه دیگر دستگاه نمایش دهند. سامسونگ همچنین باور دارد که کاربران می‌توانند روی گلکسی زد فولد بازی‌هایی با کیفیت مشابه با بازی‌های کنسول را تجربه کنند.

احتمال داده می‌شود که بازی‌های انحصاری سری گلکسی زد فولد در اوایل سال آینده میلادی منتشر شوند. اما این احتمال هم مطرح است که به مدت‌زمان بیشتری برای تولید و عرضه این بازی‌ها نیاز باشد. بعضی از این بازی‌ها ظاهراً قرار است از طریق Samsung Gaming Hub در دسترس قرار بگیرند.

با توجه به عرضه بازی‌های کنسولی نظیر رزیدنت ایول، دث استرندینگ و اساسینز کرید میراژ در آیفون 15 پرو، طبیعی است که سامسونگ هم به‌خصوص به‌دنبال استفاده از نهایت پتانسیل‌های گوشی‌های تاشوی خود باشد و بتواند از این طریق فروش بیشتری را تجربه کند.

منبع:دیجیاتو

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *